online marketing

Egy nő a laptop előtt ülve a fejét fogja.
online marketing

A közérthető szöveg. Értse mindenki, amiről írsz!

Te hallottál-e már olyat, hogy valaki arról panaszkodott, egy weboldal szövegét túl könnyű volt elolvasni és megérteni? Hát én még nem. És mégis sokan vannak, akik szerint a könnyen érthető és áttekinthető szöveg nem szakszerű. Vagy nem elég komoly. Nehéz elképzelni, pedig akár lehetséges lehetne: a webshopok, a NAV, az önkormányzat, a bankok és pénzügyi […]

Elolvasom a cikket
Egy kéz nyújt egy könyvet, melynek Megoldom a problémád a címe. Sok másik kéz nyúl érte.
online marketing

Így készíts ellenállhatatlan ingyenes e-könyvet!

Amikor valaki először látogatja meg a weboldaladat, szinte biztosan nem fog még vásárolni, hiszen még nem köteleződött el. Ahhoz, hogy ez megtörténjen, bizalmat kell építened benne, hitelessé, megbízhatóvá kell válnod a szemében. Ennek egyik módja, ha olyan ingyenesen hozzáférhető terméket kínálsz, mely értéket jelent számára, ezáltal pedig szakértői státuszodat erősíted. Ez a termék lehet például […]

Elolvasom a cikket
gátfutás. nekik is ezer akadályon kell végigmenni, mire elérik a célt. a pop-upok ugyanilyenek egy olvasónak.
online marketing

Hogy állsz a pop-upokhoz?

Sokatmondó adat, mennyire sok keresés van két témában: pop-upok létrehozása és pop-upok blokkolása. Vannak, akik olvasóként utálják, de a saját látogatóikat bombázzák vele (mert hatékonynak tartják). És vannak olyanok, akik olvasóként utálják, és mindenképpen olyan weboldalt szeretnének, ahol egy sem tűnik fel. Jól látod a közös tényezőt.

Elolvasom a cikket
Három siklóernyős a levegőben
online marketing

Mi az a landing page?

Kezdjük az elején. Mi az a landing page és mire jó? Szükségem van rá? A landing page, vagy magyarul landing oldal, céloldal jó esetben az első benyomás, amivel a potenciális vásárlód találkozik, ezért nagyon fontos, hogy az üzeneted tiszta, világos legyen és meg tudd fogni a látogatódat. Nézzük részletesebben!

Elolvasom a cikket