Blog

Tippek és trükkök arculat, logó és weboldal tervezéséhez. Iránymutatás és segítség, hogy el tudj indulni, vagy a meglévő megjelenéseden, oldaladon könnyen tudj fejleszteni. Hogyan tudod a középpontba állítani látogatóidat, aztán lojális ügyféllé tenni őket? Tedd kényelmessé a dolgukat és tedd szerethetővé a megjelenésed. Fókuszban a felépítés, tartalom és a megjelenés.

Válassz a témákból!

Egy nő a laptop előtt ülve a fejét fogja.
online marketing

A közérthető szöveg. Értse mindenki, amiről írsz!

Te hallottál-e már olyat, hogy valaki arról panaszkodott, egy weboldal szövegét túl könnyű volt elolvasni és megérteni? Hát én még nem. És mégis sokan vannak, akik szerint a könnyen érthető és áttekinthető szöveg nem szakszerű. Vagy nem elég komoly. Nehéz elképzelni, pedig akár lehetséges lehetne: a webshopok, a NAV, az önkormányzat, a bankok és pénzügyi […]

Elolvasom a cikket
Sok színes kép filmkockaszerűen.
weboldal

Képek a weboldalon: miért, milyet, hogyan?

Biztosan te is azt szeretnéd, hogy a weboldalad látogatói érdekesnek és vonzónak találják azt, ennek köszönhetően pedig sok időt eltöltsenek rajta. Az érdeklődés fenntartásához azonban nem csak szöveg, képek is kellenek. Vajon elég, ha ezeknek a képeknek az a funkciója, hogy kitöltsék a teret és dekorálják a weboldalt, vagy ennél sokkal többről van szó?

Elolvasom a cikket
Egy férfi színes ingben, a szemei előtt két polifoam cső, ezekbe néz bele.
weboldal

7+1 tipp, hogy jól olvasható legyen a weboldalad szövege

Biztosan te is sokat gondolkodtál a weboldalad szövegén és szeretnéd, ha minél többen elolvasnák azt. Ahhoz, hogy ez így legyen, olyan formában kell tálalnod a mondanivalódat, ami megkönnyíti a látogatók számára az olvasási élményt. Tanulmányok alapján ugyanis képernyőn nehezebb olvasni, mint papíron. Az emberek lassabban és kevésbé pontosan olvasnak és kevesebbet is jegyeznek meg egy […]

Elolvasom a cikket
Egy kéz nyújt egy könyvet, melynek Megoldom a problémád a címe. Sok másik kéz nyúl érte.
online marketing

Így készíts ellenállhatatlan ingyenes e-könyvet!

Amikor valaki először látogatja meg a weboldaladat, szinte biztosan nem fog még vásárolni, hiszen még nem köteleződött el. Ahhoz, hogy ez megtörténjen, bizalmat kell építened benne, hitelessé, megbízhatóvá kell válnod a szemében. Ennek egyik módja, ha olyan ingyenesen hozzáférhető terméket kínálsz, mely értéket jelent számára, ezáltal pedig szakértői státuszodat erősíted. Ez a termék lehet például […]

Elolvasom a cikket
Fa vonalzó.
weboldal

Ezek a jelek utalnak arra, hogy a weboldaladnak redesign-ra van szüksége

Ijesztő lehet a gondolat, hogy a weboldaladnak ráncfelvarrásra lehet szüksége, hiszen korábban már biztosan sok időt, energiát és valószínűleg pénzt is fektettél a létrehozásába. Valószínűleg semmi kedved újrakezdeni az egészet. De gondolj csak bele! A weboldalad tulajdonképpen egy kirakat, ami a nap 24 órájában reklámozza a termékeidet, szolgáltatásaidat. Ha a kirakat láttán senki nem megy […]

Elolvasom a cikket
Egy szemüveges nő gondolkozik.
weboldal

15 tévhit weboldalkészítéssel kapcsolatban

Egy weboldal megtervezése és felépítése nem a legegyszerűbb feladat. Sokféle cikket és véleményt lehet erről olvasni, így nem meglepő, hogy rengeteg tévhit is él az emberekben ezzel kapcsolatban. Mi is találkoztunk már néhánnyal, így itt az ideje, hogy lerántsuk a leplet a nagy részükről!

Elolvasom a cikket
arculat

Raszteres és vektoros képek: mi a különbség köztük? Melyik mire jó?

Első ránézésre valószínűleg nem tudod őket megkülönböztetni, de alapvetően kétféle képtípus létezik a digitális világban: a raszteres és a vektoros. Ráadásul mindkettőn belül többféle fájlformátum van, melyek különböző felhasználásra vannak optimalizálva. A cikk segítéségével te is képbe kerülhetsz, hogy legközelebb a céljaidnak legjobban megfelelő formátumot válaszd, illetve ne nézz értetlenül, ha a webdesignered mondjuk a […]

Elolvasom a cikket
Sok színes Nektonik névjegy ledobva egy kupacba.
arculat

Így tervezz hatékony névjegykártyát!

Az internet korában sokan nem már látják értelmét a hagyományos, nyomtatott névjegykártya osztogatásának. Végül is pár pillanat alatt bármi megtalálható a neten, illetve a kontaktjainkat sem papír alapon őrizgetjük már, hanem a telefonunkon tároljuk. Pedig ebben a klasszikus marketing eszközben még mindig rengeteg lehetőség rejlik. Ha ezt ügyesen kihasználod, növelni tudod vállalkozásodat.

Elolvasom a cikket