Blog

Tippek és trükkök arculat, logó és weboldal tervezéséhez. Iránymutatás és segítség, hogy el tudj indulni, vagy a meglévő megjelenéseden, oldaladon könnyen tudj fejleszteni. Hogyan tudod a középpontba állítani látogatóidat, aztán lojális ügyféllé tenni őket? Tedd kényelmessé a dolgukat és tedd szerethetővé a megjelenésed. Fókuszban a felépítés, tartalom és a megjelenés.

Válassz a témákból!

gátfutás. nekik is ezer akadályon kell végigmenni, mire elérik a célt. a pop-upok ugyanilyenek egy olvasónak.
online marketing

Hogy állsz a pop-upokhoz?

Sokatmondó adat, mennyire sok keresés van két témában: pop-upok létrehozása és pop-upok blokkolása. Vannak, akik olvasóként utálják, de a saját látogatóikat bombázzák vele (mert hatékonynak tartják). És vannak olyanok, akik olvasóként utálják, és mindenképpen olyan weboldalt szeretnének, ahol egy sem tűnik fel. Jól látod a közös tényezőt.

Elolvasom a cikket
laptop előtt ülő, összekulcsolt kezű férfi, akinek láthatóan nincs feladata
weboldal

Miért nem hoz ügyfeleket a weboldalad?

Ha coach vagy. Ha mentor vagy. Ha tanácsadó vagy. Vagy bármi, ahol a szimpátia, hitelesség és szakértelem bemutatása döntő fontosságú. Ha a tudásodat adod el, ezeket mind bizonyítanod kell a weboldaladon. Ha tudod, hogyan lehet ezeket aláásni, akkor javítani is tudsz, hogy jöjjenek az ügyfelek!

Elolvasom a cikket
Világító neon Open felirat.
weboldal

Tippek hiteles weboldal építéséhez – 1. rész: tartalom

Mit jelent az, hogy hiteles egy weboldal? Azt, hogy a tartalma és a megjelenése alapján a látogatók megbízhatónak és tisztességesnek gondolják a mögötte álló vállalkozást. És ha annak gondolják, sokkal nagyobb az esély rá, hogy megteszik a következő lépést, azaz felveszik veled a kapcsolatot, rendelnek valamit vagy időpontot foglalnak nálad, egyszóval elvégzik azt, amiért létrehoztad […]

Elolvasom a cikket
modern épület furcsa szögben megépített terekkel
SEO

Szép legyen az oldalad vagy felhasználóbarát?

1995-ben a Hitachi Design Centerben felhasználói kutatás zajlott. ATM-ekhez dolgoztak ki többféle felhasználói felületet, és a résztvevőknek néhány alapvető feladat végrehajtása után értékelniük kellett ezeket. A kérdések nemcsak a használat nehézségére, hanem a megjelenésre is rákérdeztek. Hamar kiderült, nagyon erős az összefüggés a megjelenés és a használhatóság megítélése között. A felhasználókat olyan erősen befolyásolta az […]

Elolvasom a cikket
navigálás egy nagy parkolóban felülről nézve
weboldal

Hogyan ronthatod el a főmenüdet? 10 hatékony módszer

A főmenüvel csak a gond van. Ha valakinek szüksége van rá, akkor mindent meg kell, hogy találjon. Ha viszont éppen nem kell, akkor foglalja az értékes helyet. Szóval elrontani a főmenüt egészen könnyű, mert sokféleképpen lehet. Jó menüt tervezni viszont nehéz. Milyen design és tartalmi megoldásokkal ronthatod el, és hogyan kerüld el ezeket?

Elolvasom a cikket
gemkapcsokból kirakott nyíl
SEO

A horgonyszöveg (anchor text) 10 típusa

A linkek mennyisége és minősége az egyik nagyon fontos faktor, ami befolyásolja egy weboldal találati listában való megjelenését. A linkek, hivatkozások meghatározó része a horgonyszöveg, azaz a kattintható kifejezés. Ennek tartalma is befolyásolja, milyen képet alkot egy oldalról a Google.

Elolvasom a cikket
Laptop áll egy asztalon, a fedele teleragasztva logós matricákkal.
arculat

6 ok, hogy miért legyen logód

Amikor új vállalkozást indítasz és sorba veszed, hogy mennyi mindenre van szükséged ehhez, valószínűleg nem a logó fog elsőként eszedbe jutni. Vagy eszedbe jut, de elbizonytalanodsz, hogy egyáltalán szükséged van-e rá. Pedig egy logó nagyon fontos része a vállalkozásod arculatának, nagy mértékben hozzá tud járulni ahhoz, hogy a márkád sikeres legyen.

Elolvasom a cikket