Blog

Tippek és trükkök arculat, logó és weboldal tervezéséhez. Iránymutatás és segítség, hogy el tudj indulni, vagy a meglévő megjelenéseden, oldaladon könnyen tudj fejleszteni. Hogyan tudod a középpontba állítani látogatóidat, aztán lojális ügyféllé tenni őket? Tedd kényelmessé a dolgukat és tedd szerethetővé a megjelenésed. Fókuszban a felépítés, tartalom és a megjelenés.

Válassz a témákból!

letakart szemű nő
webképek

ALT szöveg – hozd ki belőle a legtöbbet

Egy bejegyzés képeinek feltöltésekor nagyon pici feladatnak tűnik az alt szöveg vagy helyettesítő szöveg mező kitöltése. Viszont nagy ereje van: segít sok speciális helyzetű látogatót és információkkal látja el a keresőmotorokat. Használd ki a lehetőségeit!

Elolvasom a cikket
Szemüveg letéve egy asztalra
design

7 tipp, hogy olvasható legyen a háttérképre helyezett felirat

Manapság sok weboldalon találkozhatunk azzal a megoldással, hogy egy-egy feliratot a mondanivalóhoz kapcsolódó háttérképre helyeznek. Ez nem véletlen, hisz ez a megjelenés sokat hozzá tud tenni a felhasználói élményhez. Fontos azonban, hogy az így elhelyezett szöveg is olvasható maradjon. Ennek megvalósításához következik most pár praktika.

Elolvasom a cikket
cirkuszi felirat: original!
tartalom SEO

Kettőzött tartalom. Kettőzött tartalom

A duplikáció, többszörösen elérhető tartalom sokszor szóba kerül, mint egy oldal helyezését negatívan befolyásoló tényező. Lehet szándékos vagy akaratlan, plágium, vagy csak rossz beállítások miatt előforduló. A Google nem büntet érte, de kényelmetlenséget azért okozhat. Néhány átgondolt beállítással viszont a problémák nagy része könnyen kezelhető!

Elolvasom a cikket
Elektronikai alkatrészek egy asztalon
felépítés

A weboldal kötelező elemei

Sokan nincsenek vele tisztában, hogy melyek egy céges weboldal kötelező elemei, pedig Magyarországon ez törvényileg szabályozott. Az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény 4. §-a tételesen felsorolja, hogy mik azok az adatok, melyeket kötelező feltüntetni a weboldalon, amennyiben kereskedelmi tevékenységet folytat a vállalkozás.

Elolvasom a cikket
Képek és feljegyzések lógnak a falon
színek

Mire jó a moodboard?

Biztosan te is találkoztál már lakberendezési vagy divattal foglalkozó magazinban moodboard-al, csak nem tudtad, hogy amit látsz, annak neve is van. A moodboard jelentése nem túl magyarosan hangulattábla. Egy olyan szemléltetőeszközről van szó, melyen képek, szövegek, grafikák, egyéb vizuális elemek jelennek meg egyetlen kollázzsá összegyúrva, egységes hangulatot árasztva. Készítése nem bonyolult, viszont nagy segítségünkre lehet […]

Elolvasom a cikket
sötét folyosó végén világító kérdőjel
technikai beállítások

Hogyan dönts gyűjtőoldalaid indexeléséről?

Ha létrehozol egy kategóriát vagy egy címkét (tag-et), ezzel egy gyűjtőoldalt teremtesz, ahol fel vannak sorolva azok a bejegyzések vagy termékek, amelyeket hozzákapcsoltál a létrehozott csoportosítóhoz (kategóriához, címkéhez vagy egyéb taxonómiához). De vajon érdemes-e minden esetben indexelni ezeket az oldalakat? Milyen érvek szólnak mellette és ellene?

Elolvasom a cikket