Blog

Tippek és trükkök arculat, logó és weboldal tervezéséhez. Iránymutatás és segítség, hogy el tudj indulni, vagy a meglévő megjelenéseden, oldaladon könnyen tudj fejleszteni. Hogyan tudod a középpontba állítani látogatóidat, aztán lojális ügyféllé tenni őket? Tedd kényelmessé a dolgukat és tedd szerethetővé a megjelenésed. Fókuszban a felépítés, tartalom és a megjelenés.

Válassz a témákból!

modern épület furcsa szögben megépített terekkel
SEO

Szép legyen az oldalad vagy felhasználóbarát?

1995-ben a Hitachi Design Centerben felhasználói kutatás zajlott. ATM-ekhez dolgoztak ki többféle felhasználói felületet, és a résztvevőknek néhány alapvető feladat végrehajtása után értékelniük kellett ezeket. A kérdések nemcsak a használat nehézségére, hanem a megjelenésre is rákérdeztek. Hamar kiderült, nagyon erős az összefüggés a megjelenés és a használhatóság megítélése között. A felhasználókat olyan erősen befolyásolta az […]

Elolvasom a cikket
navigálás egy nagy parkolóban felülről nézve
weboldal

Hogyan ronthatod el a főmenüdet? 10 hatékony módszer

A főmenüvel csak a gond van. Ha valakinek szüksége van rá, akkor mindent meg kell, hogy találjon. Ha viszont éppen nem kell, akkor foglalja az értékes helyet. Szóval elrontani a főmenüt egészen könnyű, mert sokféleképpen lehet. Jó menüt tervezni viszont nehéz. Milyen design és tartalmi megoldásokkal ronthatod el, és hogyan kerüld el ezeket?

Elolvasom a cikket
gemkapcsokból kirakott nyíl
SEO

A horgonyszöveg (anchor text) 10 típusa

A linkek mennyisége és minősége az egyik nagyon fontos faktor, ami befolyásolja egy weboldal találati listában való megjelenését. A linkek, hivatkozások meghatározó része a horgonyszöveg, azaz a kattintható kifejezés. Ennek tartalma is befolyásolja, milyen képet alkot egy oldalról a Google.

Elolvasom a cikket
Laptop áll egy asztalon, a fedele teleragasztva logós matricákkal.
arculat

6 ok, hogy miért legyen logód

Amikor új vállalkozást indítasz és sorba veszed, hogy mennyi mindenre van szükséged ehhez, valószínűleg nem a logó fog elsőként eszedbe jutni. Vagy eszedbe jut, de elbizonytalanodsz, hogy egyáltalán szükséged van-e rá. Pedig egy logó nagyon fontos része a vállalkozásod arculatának, nagy mértékben hozzá tud járulni ahhoz, hogy a márkád sikeres legyen.

Elolvasom a cikket
Színes, vidám ruhák lógnak egy boltban egy fa állványon
weboldal

A weboldal ruhája, avagy melyiket válaszd: ingyenes, fizetős vagy egyedi WordPress sablon?

Miután eldöntötted, hogy WordPress alapú weboldalad lesz és túljutottál a wordpress.com vs wordpress.org jelentette kavarodáson, a következő nagy kérdés, hogy egyáltalán hogy nézzen ki a weboldalad. Ahhoz, hogy a weboldaladnak „ruhája” legyen, azaz megjelenjen valamilyen kinézetben, muszáj egy sablont aktiválnod. Ebből a sablonból nagyon sokféle létezik, kezdve a nagyon egyszerű ingyenes WordPress sablonoktól, egészen a […]

Elolvasom a cikket
óriási kapu zárva felirattal
SEO

Üzenhetsz a keresőrobotoknak – a robots.txt

Szeretnéd megmondani a keresőrobotoknak, hogy a weboldalad melyik részeire tilos a belépés? Ne járják be, ne térképezzék fel? A legjobb erre a robots.txt használata. Miért kell ilyet kérni? Hol találod a fájlt? Miért fontos SEO szempontból? Hogyan ellenőrizd a tartalmát?

Elolvasom a cikket
gátfutó verseny
SEO

Hogyan kerülhet a weboldalad a Google első helyére?

Már érted, mi a keresőmotorok valódi célja. Organikus találatok a jelenlegi üzleti modell szerint mindenképpen szerepelni fognak a keresők találati listájában a jövőben is. Hogyan tudod elérni, hogy a te oldalad is ott legyen közöttük, ráadásul minél jobb helyezést érjen el?

Elolvasom a cikket